Jardin Des Plantes


What  remains after a beautiful holiday? 

No, no I'm not going to say horrible credit card statements :)
The only remaining things are memories and snapshots of beautiful moments. This post is from such a joyful  moment and it will be kept in my mind as an unforgetable snapshot in Paris. 
Jardin Des Plantes was an amazing botanic garden.

Güzel bir tatilin ardından ne kalır geriye?
Elbette korkunç kredi kartı ekstrelerinden bahsetmiyorum :)
Güzel anılar ve güzel enstantaneler kalır sadece. İşte Paris'den aklımda yer edecek bir yer Jardin Des Plantes botanik bahçesi.


















Blouse: Zara 
   Pant: Zara   
Clutch: New Look
Boots: Ninewest
 Cape : Zara   
 Scarf- Fular: Local boutique in Paris ( Paris'de bir butikten)
Sunglasses: Miu Miu


84 yorum :

  1. Bu botanik bahcesine ben de bayilmistim. Senin fotolara harika dekor olmus.Ustundeki hirka muhtesem! Bordo renk pantalonla sahane olmus.Bu fotograflari cok sevdim

    YanıtlaSil
  2. çok şıksın canım, pantolonun tonuna özellikle bayıldım.. bu çantanı çok beğeniyorum, böyle kontrast kullanman da çok hoş olmuş.
    mekan da güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. canımmm çok beğendimmm bu pantolonun aynısının siyahına ihtiyacım var ispanyol paça ama göremedim zarada... fotolar süper;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. vaaaaaayyy harika harikaaa,muhteşem kombin muhteşem çekimler olmuşşş:)

    YanıtlaSil
  5. Mekanda benim de güzel anılarım vardı:) Kombin çok cool, fotograf çekimi çok etkileyici.

    Www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ay ay ay ilk gözüme çarpan hırka için girdim ne güzelmiş demek istedim derken müthiş çanta gözüme çarptı bir ben bulamadım şu zarf çantalardan kafama göre derken inanılmaz trend ve şık pantalonuna gözüm takıldı hadi onuda inceleyeyim derken o naif fular takışınla bluzuna kilitlendim....sanırım birazcıkda olsa duygularımı ifade edebildim:)))

    YanıtlaSil
  7. aaaaaaaa sanırım botlarına bayıldığımı söylemeyi unuttum:))

    YanıtlaSil
  8. pantolon ne kadar hoş durmuş yaaa. bayıldıım;)

    YanıtlaSil
  9. bayıldım, bayıldım! pantolonun kesimi, rengi, bluzunla uyumu, pelerinin, çantan, hepsi ayrı ayrı ve bir arada çok güzel olmuşlar. zara yeni sezon mu bu pantolon? özellikle ondan edinmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Çok çok beğendim. Bahçeyi de seni de:)

    YanıtlaSil
  11. gözlüğün dışında kombinini beğendim pantolonun kesimi sana oturusu harıka

    YanıtlaSil
  12. o çantayı çok kıskandım bikere ve pantolonun rengi şahane:) çok cool görünüyosun şekerim;)

    YanıtlaSil
  13. En sevdiğim kombin post'un bu oldu sanırım.Devamını bekliyorum bu çekimlerin öpüyorum çok!!

    YanıtlaSil
  14. Simply elegant, lost for words. Love the colorful autumn grounds. :D

    buy aion account

    YanıtlaSil
  15. Mekan ve kombinin uyumuna bayıldım. renkler de çok şık, kadifemsi bir tarz var fotolarda:) çok beğendim! takipçinim, ben de seni beklerim bloğuma, ziyaretine sevinirim. sevgiler..:)

    www.Tuubasah.Blogspot.Com

    YanıtlaSil
  16. Cooook begendim, resimler, tonlar, kombin hepsi cok hos. Mekanla super uyum icindesin. 6. resmin favorim : )

    YanıtlaSil
  17. ben follow konusunda nasıl bukadar geç kalmışım, pes yani bana! tebrikler blogu çok beğendim! fotoğraflara da ayrıca bayıldım, renk ve sonbahar uyumu süper.

    YanıtlaSil
  18. harika bir kombin valla paris maris yalan oldu sen bomba gibisin. bol paca ve bordo harika tek kelimeyle. fular clutch cok k-hos olmus cnm..optum..

    YanıtlaSil
  19. Love this look!!!

    http://shannonhearts.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. super ama super bir kombin, bayildim...
    ( sorry, but why these glasses???)

    YanıtlaSil
  21. böyle çok cool ve tam Parisli olmuşsun,çooook sevdim hatta bayıldım

    YanıtlaSil
  22. pantolonuna bayıldım resimlerde bir o kadar güzel :) iç açıcı:)

    YanıtlaSil
  23. bu arada bluzuna tekrar baktımda çok beğendim bu sezonun mu? kolları penye dimi?

    YanıtlaSil
  24. pantolonuna bayıldım:)
    backtoblackkdesigns@blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Bu kombindeki her detaya bayıldım canım. Pantalon, panço, gömlek, çanta, gözlük, boynundaki fular. Herşey mükemmel ve birlikte harika görünüyorlar. Süpersin

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. canımmm çok beğendim konsept kombin harika bu tarz pantolonları herkese yakıştırmıyorum ama sana çok yakışmış rengide harika :)

    YanıtlaSil
  27. Çanta pantolon beraber çok güzeller!Paris'e yakışır bir outfit olmuş:)

    YanıtlaSil
  28. love the 70's inspiration...every item is so gorgeous...
    your blog is amazing...so following you...

    kiss,
    http://cocobloggers.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Cooook guzel her parca ayri ayrii..bordo pantolon ve clutcha ayrica bayildimmmmm

    YanıtlaSil
  30. Totally love the cardigan, its amazing! I am happy to find your blog, cause you are really stylish :-)

    YanıtlaSil
  31. pantalon yıkılırrrrr hemen banada alıyoruzzzz

    YanıtlaSil
  32. pantolonunu cok cok cok sevdimmmm

    YanıtlaSil
  33. çok karizmatik :)


    www.gelinyolu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. renklerin uyumu,bluz, clutch bayıldım:)

    YanıtlaSil
  35. Tatlım sen bu kombinle tam bir Parisienne olmuşsun ama :))) renkler kadar giydiklerinin modeli de bitirdi beni, wide leg bordo pantolon üstüne pudra pembesi bluz ve multicolour eşarp ile sanat kokan bir kombine imza atmışsın, özellikle o petrol mavisi clutch ve cape de killer parçalar olmuş canım, çok çooook beğendim bu kombini ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  36. Love the pants!

    Sara Ottavia C.

    YanıtlaSil
  37. clutch HARİKA NE GÜZLMİŞ RENGİ..

    YanıtlaSil
  38. katolog cekimi gibi olmus bu postun bitanem <3

    bu tarz sana inanilmaz yakisiyor, her detayi ayri bir hava, ayri bir güzel !!


    Xx

    YanıtlaSil
  39. great photos, love your blog, keep it up!
    and i hope you'll come visit mine soon!

    YanıtlaSil
  40. I love love love this outfit! also obsessed with the clutch. Great blog!

    www.pinsneedlesfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. Love your style and your blog.
    Shall we follow each other?
    I would love that. xx Emily of EL Vintage

    YanıtlaSil
  42. I love your blog so much! it's awesome!
    Follow you now)) Can you follow me back, dear?

    http://myfiercefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  43. bugünkü tarzın enlerim arasında her parçayı ok ayrı beğendim harika bir uyum yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
  44. tam bir sonbahar kadını :) ancak bu kadfar güzel yansıtılır.kombine ise BAYILDIM .)

    YanıtlaSil
  45. WOW x 2 urs is beyond words. :)
    Thanks for popping by..i will follow u.

    YanıtlaSil
  46. Woho, very stylish, and such a pretty place.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com



    YanıtlaSil
  47. Great outfit ! Love every single piece of it, especially that clutch !

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  48. Çok zarif, çok stylish. Kesinlike bayıldım. Eşarp, pantolon ve clutch favorilerim.

    Sevgiler
    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. Woww harik bir kombin.Renkler, model, kesim harika 10 numara.Dergi çekimi gibi olmuş.Fooğraflar harika.

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  50. Love those Palazzo pants soo chic and lady like
    http://fashberries.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  51. I want your pant!!!! really nice blog!!!
    if you want we can follow!!!

    YanıtlaSil
  52. Üzerindeki bluz ve fulara bayildim!

    YanıtlaSil
  53. Heyy!!! I really like your pants!!! The colour and the pattern!! Beautiful, beautiful!! With this blouse it's perfect!! Sure, i follow you!! Thanks for your lovely comment :D

    Kisses :**

    Pano pra Moda
    http://panopramoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  54. By the way, my picture is different that you see here, in my name shows Camila Ferreira. I follow you ;)
    Pano pra Moda

    YanıtlaSil
  55. I am such a huge fan of this look, you look absolutely stunning and all of those colours work perfectly together in such a cool and unexpected way! Beautiful!

    Alexandra xo

    http://tovogueorbust.com/

    YanıtlaSil
  56. Kapak çekimi gibi olmuş canım geç keşfettim bloğunu izleyicinim artık, kombin MUHTEŞEM! Harika görünüyorsun, hırkaya bayıldım ;) öpüyorummm ;)

    YanıtlaSil
  57. Hello! Nice look, I love!

    Yes, Hermes its ever Hermes , I'm in love.

    YanıtlaSil
  58. AMAZING CLUTCH & COLOUR! LOVE YOUR BLOG, I FOLLOW YOU.
    XX

    YanıtlaSil
  59. ben yanlış geldim sanırım, her zaman blogunu takip ettiğim trendy dolap değil bu. karşımda şık bir fransız kadını var çünkü!
    inanılmaz beğendim; pantolonun kesimi,clutch,bluz,botların her biri harika. bunun yanında renkler ve fotoğrafların konsepti de çok hoş olmuş. kocaman alkış bu posta <3

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  60. Thanks for your comment..!!!
    Now I'm your follower..!!!
    Please come back at my page and follow me..!! ^_^

    Kiss Kiss
    Ely. <3

    YanıtlaSil
  61. ooww bloğuna yeni bakma fırsatı buldum canım...
    off off diyorum bordonun baştacı olduğu bu sezonda pantolonun rengine bittim diyorum...

    o fular nasıl da yakışmış, bende çok kullanırım, sevkle izlemedeyim canım...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  62. I like that pants! Great look :)

    YanıtlaSil
  63. I absolutely love this outfit! You look amazing in those pants. I'm falling in love with your blog btw!

    YanıtlaSil
  64. wuhuuuuu bayıldım:)özellikle gözlüklerine<3

    YanıtlaSil
  65. Great outfit!
    You look so pretty!
    xoxo
    Kasia;)

    YanıtlaSil
  66. BÖ'de basarılar

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  67. cok farklı gözlük ve birbirinden farklı ama uyumlu bi kombin :) cok hoş görünüyorsun ♥

    YanıtlaSil
  68. What a beautiful and stylish outfit! I love the cozy cardigan and the beautiful pants!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    YanıtlaSil
  69. Wawww J'ADORE! Très jolie :)

    YanıtlaSil
  70. zarif şık ve farklı seçimlerden oluşa güzebir kombin olmuş çok begendım=)

    YanıtlaSil
  71. Paris ruhuna yakisan bir kombin olmus, fular ve pantolona bayildim!

    -Ruya

    http://fashiononboard.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  72. Pantalona bayildim! Sana da inanilmaz yakismis :)

    YanıtlaSil
  73. thanks everyone for sweet comments!

    herkese güzel yorumları için teşekkür ederim :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  74. You look fabulous! Love your style and blog! I'm following you, now!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  75. pantolon ve bluzun uyumu çok hoş çantanın uyumsuzluğu da mükemmel :)

    YanıtlaSil
  76. herşey çok güzel,tam da Paris'e yakışır bir şekilde :)

    YanıtlaSil
  77. bakmaya doyamıyorum,süpersin;)..gülen

    YanıtlaSil